Putning i barnevogn - del 2.

3. maj 2021

Kategori:
Alder:
11 mdr.

Putning i barnevogn - del 2.

Hej Helen

Mange tak for dit svar på mit brev "Putning i barnevogn". Jeg kommer lige med et opfølgende spørgsmål.

Jeg har været lidt tilbageholdende med at gå alt for mange ture med barnevognen den sidste periode, da hun hurtigt bliver utålmodig, når hun sidder der (for et par måneder siden elskede hun det, men det er som om, at det ikke er så spændende mere). Hun kan rigtig godt lide at være med oppe og handle, så der er hun altid med, og de fleste gange foregår det i barnevogn. Jeg er dog altid nødt til at have en del lejetøj med til hende ...

Annonce

... for at være sikker på, hun er underholdt, når vi kommer ud fra butikken, for ellers kan hun hurtigt blive lidt hidsig - hun har meget temperament 🙂

Jeg vil dog prøve din metode af, hvor du foreslår, at jeg skal lade hende sidde op i barnevognen til hun selv falder i søvn. Hvis det viser sig, at det går godt, og hun falder i søvn uden brok, hvor lang tid skal jeg så blive ved med dette, og hvordan trapper jeg ud af det, så jeg forhåbentlig ender med at kunne putte hende "normalt" i barnevognen?

På forhånd tak for svar.

Hilsner herfra

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Ammestillinger

Prøv dig frem med forskellige ammestillinger. Du kommer til at bruge mange timer på at amme og derfor er det vigtigt, at du gør dig det så behageligt som muligt.

Det er godt, hvis du kan hvile dig samtidig med at du ammer barnet og det er vigtigt, at du slapper af og ikke spænder i kroppen, hvis mælken skal løbe frit.

Sørg for god støtte til ryg og arme, når du sidder op, så du ikke får spændinger i skuldrene. Sid i en god stol, brug evt. puder i forskellige...

Læs mere i Babylex

Reagensglasbefrugtning, IVF og ICSI

Reagensglasbefrugtning er en fertilitetsbehandling, som bruges hvis insemination ikke er lykkes 3 gange, hvis manden har stærkt nedsat sædkvalitet eller hvis kvinden har ødelagte æggeledere.

Det er en behandling for selve undfangelsen sker uden for kroppen - i et reagensglas.

- Man stimulerer kvindens æggestokke med en kraftig hormonbehandling, der modner op til 10-12 æg på en gang. Disse tages ud, et indgreb der foregår under under lokalbedøvelse.

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og opdragelse, som giver dig praktiske råd til alt det, der er så svært.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusinde tak for dit svar på min sidste henvendelse. Jeg blev i meget bedre humør efter at have læst det. Min mand og jeg har talt en masse sammen, og der er faldet ro over hverdagen igen. Tusinde tak!

Ermelin - mor til pige på 3 måneder