Svar: Handysitt
17. februar 2014
Alder:
3 mdr.
Hej med dig
Handysitt anbefales tidligst til børn fra 7 måneder (barnet skal kunne sidde selv) og op til ca. 5 år. Den bruges ikke sammen med Trip Trap stolen, men sættes på en voksenstol. Fordelen ved Handysitt er at man bruger den, når man er på farten - når I besøger bedsteforældre, venner eller andre, som har normale voksenstole, så kan Handysitt sættes på deres normale spisebordsstole, og jeres datter kan således sidde med ved bordet, når I er i byen.
Derhjemme kan hun fra ca. 6 måneders alderen bruge sin Trip Trap stol med bøjle. Den er beregnet til børn fra 6-36 måneder.
I kan indtil hun bliver 6 måneder købe et Trip Trap Newborn Set, som er en slags "skråstol" netop beregnet til at sætte på Trip Trap stolen, og hun kan på den måde være med ved bordet. Hun vil i den naturligt ikke være helt så opretsiddende som hun er i en rigtig stol - men det skyldes at hun ikke bør sidde rigtigt op før hun er 6-7 måneder - først der er hun stærk nok i ryggen til at kunne sidde:)
I kan på Stokke.com læse mere om alle Stokkes produkter, der er også små videoklip:)
Håber I kan bruge dette videre, fortsat held og lykke :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske