Brev:
Handysitt
17. februar 2014
Alder:
3 mdr.
Handysitt
Kære Helen
Fra hvornår må ens barn sidde i handysitten fastgjort i en Trip Trap ved bordet?
Vi har en skråstol, men da vores datter lider af refluks og får medicin for det, er den uhensigtsmæssig fordi den stadig er meget tilbagelænet og hun kan ikke lide at være i den så vi bruger den ikke.
Tak.