Brev:
Valg af bæresele
25. december 2023
Alder:
2 mdr.
Valg af bæresele
Hej Helen.
Rigtig glædelig jul!
Vi har fået en bæresele i julegave, men jeg er i tvivl om, hvorvidt det er den rigtige sele. Jeg vil derfor spørge dig, hvad vi skal kikke efter, når vi vælger bæresele?
Håber du kan svare :)
Tak,
Cecilie