Brev:
Hovedpude til 1årig
31. oktober 2023
Alder:
15 mdr.
Hovedpude til 1årig
Hej Helen.
Jeg kan se at du generelt anbefaler 2års alderen som et tidspunkt at begynde med hovedpude. Min datter er kun 15 måneder men når hun ligger i vores seng kravler hun altid hen og lægger sit hoved på en (høj) pude. Hun sover oftest på siden.
Jeg er klar over at det må være vigtigt - hvis vi begynder at give hende en pude - at hovedet så ligger vandret. Men så fremt det gør det - skulle der så være noget i vejen for at bruge en babyhovedpude? Hvad er højden på disse iøvrigt typisk? J
Jeg tænker at hun skal have en lidt høj pude, da hun jo ligger på siden og desuden ser ud til at foretrække dem med lidt højde i.
Hilsener herfra :)