Svar: Hvordan ved jeg, om jeg er gravid?
18. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Kære Charlotte
Ja i princippet kan du godt være gravid, da I jo har haft ubeskyttet samleje og du i princippet ikke ved, hvornår din ægløsning finder sted.
Du kan sagtens købe en test, men det sikreste ville nok være at tage forbi lægen og få lavet en gynækologisk undersøgelse. Hvis du er gravid vil livmoderen ændre sin farve og lægen vil derfor kunne se det.
Jeg kan ikke rigtig læse ud af dit brev om du ønsker dig en graviditet eller ej...men uanset hvad, så ønsker jeg dig det bedste.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske