Brev:
Min datters sprog
19. oktober 2023
Alder:
23 mdr.
Min datters sprog
Kære Helen.
Jeg er en smule bekymret for min datters sprog.
Hun kan alle navnene på figurerne i “Bablarna”, hun siger derudover vovov, ko, muhh, bobber (sæbebobler), traktor, gravko, hej, nej, hoppe, bog, haps, mammam og bil + en helt masse uforståeligt!
Hun bliver 2 år om en måned.
Bør jeg være bekymret?
De bedste hilsner
Mette