Brev:
Hvornår skal en på 13 måneder kunne?
5. december 2022
Alder:
13 mdr.
Hvornår skal en på 13 måneder kunne?
Hej Helen
Jeg er lidt nysgerrig på hvornår en baby skal kunne drikke af egen kop, spise med gaffel og kunne gå?
Jeg har en datter på 13 måneder, som elsker at drikke at drikkedunk, hun forsøger også at drikke af kop, men holder oftest fast i min hånd (som holder om koppen). Vi har forsøgt at introducere gaffel, men den fanger ikke rigtigt hendes interesse. Derudover er hun ikke begyndt at gå endnu - men går sidelæns rundt om sofabordet, går med gåvogn, kan gå hvis hun holder os i hånden - men er der ligesom et tidspunkt hvor hun SKAL kunne gå? Jeg tror jo på, at alle børn er forskellige, og at de tager det i deres tempo ;-)
Kærlig hilsen
moren med mange spørgsmål