Brev:
Vil ikke have børstet tænder - 10 mdr.
7. august 2021
Alder:
10 mdr.
Vil ikke have børstet tænder - 10 mdr.
Hej Helen
Min søn vil ikke have børstet tænder.
Han græder voldsomt hver gang, hans tænder skal børstes. Han skubber tandbørsten væk, sparker osv. Det er lidt af en kamp at få dem børstet, og jeg synes virkelig, det er ubehageligt at skulle børste dem, når han bliver så ked af det. Jeg børster dog hans tænder både morgen og aften alligevel.
Har du et par forslag til at gøre tandbørstningen lettere?
Kærlig hilsen
Caroline