Brev:
Kun mor og far dur
19. maj 2021
Alder:
11 mdr.
Kun mor og far dur
Kære Helen
Vi har en dejlig nysgerrig datter, som kun synes, at mor og far dur. Det betyder selvfølgelig ikke så meget i vores hverdag, men især hendes bedsteforældre er ærgerlige over, at de slet ikke kan bruges.
Vores datter har set fx sin bedstemor minimum en gang om ugen siden hun blev født, og vi har lige været i sommerhus med hende i fire dage, men stadig kan hun ikke bruges. Når hun forsøger at tage vores datter/lege med hende/gå med hende eller lign, så udbryder hun i gråd og søger efter os. Hun er dog lykkes med at give hende mad et par gange, dog hvor jeg har siddet ved siden af. Hun er forsøgt passet af hende af et par timers varighed da hun var hhv. 9 og 10 måneder, men det gik rigtig skidt, så vi har ikke forsøgt siden. Bedstemor prøver og prøver, og vil så gerne passe vores datter, og vi kunne også godt tænke os, at hun kunne passes bare nogle timer med succes.
Har du nogle råd? :)
På forhånd tak for svar.
Hilsner herfra