Brev:
Rysten på hovedet
2. maj 2019
Alder:
5 mdr.
Rysten på hovedet
Kære Helen
Min søn på 22 uger er i den sidste tid begyndt at ryste meget på hoved (ligesom når man ryster på hoved for at sige nej) han gør det på alle mulige tidspunkter, både når han er træt, vi leger og når vi snakker, det eneste tidspunkt han ikke gør det er når han spiser (han bliver stadig ammet).
Det gør mig meget nervøs med alt det hoved rysteri, om det kan være normalt? Ud over det trives han fint, og er glad og tilfreds, bortset fra han ikke snakker så meget som han plejer.
Venlig hilsen
En nervøs mor