Brev:
Tip til tandbørstning - 7 mdr.
31. januar 2017
Alder:
7 mdr.
Tip til tandbørstning - 7 mdr.
Kære Helen
Lige et lille spørgsmål til: Har du nogen gode tip til at få børstet tænder på en 7,5 måneders baby som absolut ikke synes det er et hit? Hun presser læberne sammen når vi forsøger, og hvis vi alligevel 'tvinger' den ind bliver hun ked af det, så det har vi selvfølgelig ikke lyst til.
Lige pt får hun lov at ligge med den selv flere gange om dagen på puslebordet, men det bliver der bare ikke børstet mange tænder af, og hun er netop nu ved at få 3. og 4. tand.
Mange hilsner