Brev:
3 årig der nu kan åbne døre
28. juni 2022
Alder:
3 år, 1 mdr.
3 årig der nu kan åbne døre
Hej Helen
Jeg har en dejlig 3 årig pige (lige fyldt 3 i maj). Vi bor på landet og når hun åbner døren er der et fint indhegnet område hun kan lege i. Hun er i en vældig fin selvstændiggøringsfase - så hun åbner selv døren og løber ud når hun har lyst, selvom hun ikke har fået lov. Det ved hun godt, så det er rigtig sjovt for hende ;)
Men nu skal vi besøge bedstemor og bedstefar som har 2 tyre indhegnet, en sø og en 80 km vej ret tæt på huset. Så nu får jeg lidt sved på panden ved at hun selv kan låse døre op og den leg er sjov.
Jeg er alene med hende og lillesøster på 10 mdr som nu kan åbne alle skuffer osv., så det er svært at have et øje på dem begge konstant.
Nogle gode råd?
Kærlig hilsen
mor