Brev:
Fodtøj - 11 mdr.
30. april 2021
Alder:
11 mdr.
Fodtøj - 11 mdr.
Hej Helen
Her kommer lige et spørgsmål til, hvad der skal på fødderne for, at min pige på 11 måneder har de bedste forudsætninger for at lære at gå (når temperaturen tillader det, har hun bare tæer herhjemme) - er det sutsko med støtte, sokker med gummidutter, begyndersko eller? Her tænker jeg også til udendørs brug?
På forhånd tak for svar.
Hilsner herfra