Brev:
Babypude hvornår?
16. februar 2019
Alder:
6 mdr.
Babypude hvornår?
Hej Helen.
Tak for dine gode fif til vores datters søvnrytme sidste brev.
Det hjalp dog Slet ikke, meeen vi har fundet en god rytme - både med mad og søvn! Og det er skønt.
Mit spørgsmål lyder i dag på hovedpuder ?
Vores datter på 6mdr, bruger naturligvis ikke hovedpude endnu, men hun kryber op på min, (vi samsover), og når hun leger for sig selv på gulvet tager hun altid bamser, bøger og lignende og putter sit hovede på?
Vi har en babypude til hende som er relativt flad, og de gange hun har brugt den ligger hun ret godt og virker vældig tilpas.
Hun kan frit rulle hele vejen rundt og sidder stabilt selv mm. Så er det for tidligt ?
Med venlig hilsen
Mor til puttetrolden.