Brev:
Barnevognsele
20. juni 2011
Alder:
12 mdr.
Barnevognsele
Hej Helen;
Min datter på 1 år kan vende sig i sin barnevognsele, hun holder meget af at sove på maven. Men ... er den så for løs?
I babylex står at barnet skal være under opsyn.
Hvad menes der med at et barn skal være under opsyn, når det er i sele? Vi har en babyalarm tændt (men ikke video)... Er det ikke "nok"?
Med venlig hilsen
Christina