Brev:
Sommerferie med baby
6. februar 2020
Alder:
2 mdr.
Sommerferie med baby
Kære Helen.
Vi skal på sommerferie, når vores lille datter er knap 8 måneder gammel – må hun til den tid gå tur og sove lur i en paraplyklapvogn der kan lægges helt fladt ned? Det drejer sig om måske 2 ugers tid, hvor det ville være den letteste løsning.
Og hvordan er det nu med swimmingpool i den alder, må hun komme med i sådan en, eller er det kun svømmehallerne opvarmede babybassiner?
Hun skal vel i den alder holdes så vidt muligt ude af solen, men hun får solhat osv. på – men hvad med solcreme, skal hun også have det på?
Er der andre vigtige ting, vi bør være opmærksomme på med en baby på ferie i et varmt land i den alder?
Hilsen
L.