Brev:
Autisme? - 18 mdr. Del 3
30. maj 2023
Alder:
18 mdr.
Autisme? - 18 mdr. Del 3
Kære Helen
Tak for dit uddybende svar. Jeg har lige brug for nogle sidste opklarende spørgsmål i denne omgang.
Har du erfaringer med / hørt om, at selektiv øjenkontakt kan skyldes andet end autisme?
Har du hørt om børn på cirka 1,5 år, som genfandt øjenkontakten via det fokus, du foreslår (og hvor det handlede om andet end autisme)?
De bedste hilsner
Mette