Brev:
Rød numse - blister
6. oktober 2022
Alder:
13 mdr.
Rød numse - blister
Kære Helen
Vores søn får fra tid til anden hvad der ligner små hvide blister tæt på endetarmsåbningen. Nemt 10 15 stykker. Der går ofte væk efter en lille uges tid. Vi smører dagligt med cicalfate når vi ser det.
Han har ikke ellers lidt af rød numse hvilket jeg tilskynder at vi skifter ofte og tørre med ganske lidt vand.
Hvad kan det mon være?
Venlig hilsen
Christina