Brev:
Ændret adfærd - 15 mdr.
30. december 2021
Alder:
15 mdr.
Ændret adfærd - 15 mdr.
Hej Helen 😊
Håber du har haft en dejlig jul 🙏
Jeg skriver fordi at min datter på snart 16 måneder har ændret adfærd.
Det hele startede d.24, hvor hun pludselig begyndt at blive mere stille og meget mere pylret, spiser mindre og virker mere træt end hun plejer! Hun kan stadig lege, smile og snakke lidt, men slet ikke som hun plejer!
Det skal lige siges at hun faldt ned fra sofaen om dagen og slog sin læbe og blødte! Ikke et hårdt slag, men hun blev ked af det selvfølgelig! Og adfærden begyndte efter det! Ikke fordi det behøver at have noget med faldet at gøre, men det skal selvfølgelig nævnes.
D.25 fortsætter adfærden, hun er mere indadvendt, (stille) og spiser ikke så meget! Hun sover 12 timer den nat!
D.26 fortsætter adfærden og hun begynder at blive VIRKELIG mor syg! Hun gider slet ikke hendes far, han må ikke holde hende eller kramme hende som han normalt altid godt må! Jo hvis jeg ikke er hjemme, vil hun ham gerne, men ellers hænger hun på mig!
Hun får så tynd mave den aften, hvor jeg så tænker: "Ahhh det må være derfor hun er som hun er!
Hun kaster op en enkel gang, og sover så til morgen efter! Igen 12 timer! Hun plejer kun at sove 9-10 timer, og er piv frisk kl.5 om morgen.
Hendes adfærd fortsætter d.27, og har så tynd mave igen!
Hun har nu ikke kastet op eller haft dårlig mave siden d.27, som er 3 dage siden, men hun er stadig bare anderledes end hun plejer! Som sagt, hun hænger utroligt meget på mig, snakker ikke så meget, leger ikke så meget alene, og spiser ikke det som hun plejer! Det har nu stået på i en uge, og ved ikke helt hvad jeg skal tro eller gøre? Om det er et tigersping? Om hun har ondt? Eller om det kan være noget alvorligt?
Håber du kan hjælpe mig lidt på vej!
Hilsen
Den meget bekymrende mor