Brev:
Samsovning dobbeltseng?
24. november 2023
Alder:
4 mdr.
Samsovning dobbeltseng?
Hej Helen
Her sidder jeg midt nat og skriver til dig :)
Vi har løst pigernes dagslure (indtil videre) og jeg er stoppet med at give grød til F. Hun begyndte at sove vildt dårligt - men virker heller ikke synderligt interesseret, så det er nok i virkeligheden mere mit behov end deres behov.. finder hjælp gevaldigt med søvnen igen.
Nå men det her natteshow, ca halvanden time efter nat putning er der ballade og der er ikke ro før de ligger ved mig og sover - far duer ikke, farmor duer ikke, det er mor. Men kan ikke have dem begge i armene på en gang eller liggende sovende på brystet på en gang.
Jeg er ved at overveje om jeg skal prøve at sove med dem istedet for at de er på værelset i hver deres seng - men jeg kan ikke kringle den hvordan jeg skal have dem liggende. Far flytter ud af soveværelset hvis de kommer ind.
De nætter hvor jeg har haft F med inde så har hun fået mad kl 19; blevet puttet og så kl 21 opgivet og taget hende med og så sover hun på en drømmeflaske ll 23 og sover hele natten og indtil morgen. Hun skal dog “holdes i spæn” inden hun falder til ro.
Det samme gælder V.
Men inde i deres seng, er jeg inde ved dem en gang i timen, ae og give sut og de er er sulte hver 3. 4. Time
Så tænker jeg vil prøve at sove med dem, men bliver det svært at få dem ind på værelset igen så?
Hilsen mor