Brev:
Søvn - formiddagslur og varighed
7. august 2023
Alder:
12 mdr.
Søvn - formiddagslur og varighed
Hej Helen.
Nu besluttede jeg mig for at blive medlem da jeg har haft enorm god brug af din brevkasse som læser.
Jeg har en pige på 1 år, hun har eller er vidst i et tigerspring lige pt, så hun klynger sig til mig når der kommer nye mennesker forbi, og har ændret sine rytmer en smule.
Hvis jeg lader hende sove til formiddag til hun selv vågner så sover hun typisk 1,5 time. Men så sover hun kun 20-30 min til middag, hun bliver lagt til formiddag ved 8.30-9 tiden (hun vågner kl 05-06) og til middag ligges hun kl 12.
Men jeg tænker om jeg skal til og rykke formiddagsluren mere og mere så det bliver til en lang lur eftersom hun kun tager en lur på 20-30 min til middag?
Det er på trods af jeg prøver alt for at få hende til at sove videre, det er typisk 2 timer jeg har prøvet og få hende til at sove mere, men hun er frisk og griner og smiler og snakker og vil ikke sove mere.
Hun sover igennem om natten (for det meste, når bisserne ikke driller hende)
Eller hvad tænker du?
Hilsen mor