Brev:
Søvn - sover max 3.5 time af gangen
20. september 2022
Alder:
6 mdr.
Søvn - sover max 3.5 time af gangen
Hej Helen.
Jeg har brug for hjælp og et råd.. Vores søn er lige fyldt 6 måneder. Han har ikke prøvet at sove mere end 3,5 time afgangen om natten.. Jeg er virkelig ved at været træt, nogengange er jeg oppe hver time med ham. Sundhedsplejsken synes vi skulle tilbyde ham 3 måltider grød, og det har ikke haft nogen effekt. Han vil ikke tage imod flaske.. Vi er begyndt at putte ham tidligt, for ellers bliver han rigtig ked af det og skriger. Hvad gør vi? Jeg er træt, og kan snart ikke holde til det mere..
Hans rutine nogenlunde:
Kl 7.15-7.30 Vi står op
Kl. 8 får grød, vand af kop og ammes hvis han er mere sulten
Kl. 9 putte til lur i barnevogn ( skal gå rundt med den) før han sover
Kl 9.45-10.15 vågner han og bliver ammet
Kl. vi leger, er aktive eller hvad dagen bringer
Kl 11.45-12 ammes og puttet til anden lur også i bevægelse af barnevogn
Kl. 13-13.30 vågner og ammes
Kl leg og aktive tilbydes lidt snack og vand
Kl 16 sidste lur tilbydes
Kl17 vågner og leger
Kl 18 grød og vand
Kl 18.30-19.15 ammes i søvn til natten
Kl 21.30 drømmeammes
Kl 00 ammes
Kl 2-3 tilbydes sut igen
Kl 4-5 ammes
Kl6 ammes
Hilsener herfra