Brev:
Vælling
28. juli 2022
Alder:
7 mdr.
Vælling
Hej Helen
Jeg er ny her og søger råd og vejledning. Jeg har læst mange af dine indslag og de er virkelige gode.
Jeg har Elias på 7 mån og vi har haft en voldsom start. Han er mit 3 barn, de 2 er 15 og 16 og Elias kom lidt uventet men vi bød ham velkommen.
Elias har kolik som er ved at stilne af men har også silent refluks som han får medicin for, hvilket hjælper en del.
Vi er godt igang med skemad. Jeg har ammet fuld til 6 mån og ammer nu til mellem måltiderne. Vi har ikke rigtig nogen rytme omkring sovening men jeg forsøger at putte kl 10, kl 16 og kl 20 til nat. Han får 4 amme måltider hos mig lige nu og 3 måltider skemad.
Mit spørgsmål er om jeg må prøve at give ham vælling kl 20 til nat da han sover en del urolig. Vil det hjælpe? Kan jeg det når han ikke har fået mm erstatning før? Vi har virkelig snart brug for natte søvn efter 7 mån med meget gråd og næsten ingen søvn.
Venlig hilsen
Signe