Brev:
Putning - knap 4 mdr.
4. januar 2022
Alder:
3 mdr.
Putning - knap 4 mdr.
Hej Helen
Rigtig godt nytår.
Min søn nærmer sig de 4 måneder og i den forbindelse har jeg nogle spørgsmål omkring putning.
Hvornår bør vi begynde at putte ham i sengen (alene) om aftenen? Lige nu putter vi ham i slyngevuggen og løfter ham med i seng, når vi går derop. Har du nogle gode råd til at skabt en god og tryg putning? Og vigtigst af alt - hvordan kan far få succes med at putte?
Som det ser ud lige nu, så er det kun mig, der kan få ham til at sove om aftenen, og sådan var det også med vores store. Det ændrede sig omkring 7-8 måneders alderen, men det er virkelig hårdt for faren, at drengen græder, når han forsøger. Om dagen er der ingen problem.
På forhånd tak for hjælpen🤩