Brev:
Trille med barnevognen
24. april 2021
Alder:
5 mdr.
Trille med barnevognen
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig før vedr min søn på 5 mdr som sagtens kan blive lagt i sin barnevogn til sine lure uden der behøves være bevægelse. Han vågner gerne op efter 30-45 min, og herefter har jeg jo så været ude og gå med barnevognen for at få ham til at sove igen. Dette anbefalede du mig at stoppe med, og istedet lære ham at falde i søvn igen uden bevægelse.
Jeg har derfor i stedet for, når han er vågnet efter de 30-45 min været ude og trille vognen lidt, når han så ligger stille, er jeg stoppet med at trille, men han vågner så op igen efter 5-10 min, dette kan jeg gøre mange gange. Han bliver ligesom ikke rigtig i søvnen længere tid af gangen, efter han har sovet de berømte 45 min.
Skal jeg bare holde hårdt på og blive ved, og så håbe på han lærer det, eller skal jeg ud og trille med vognen, så jeg ved han får nok søvn?
Hilsen