Brev:
4.5 mdr og sover kun i vores arme og vågner mange gange om natten
16. august 2020
Alder:
4 mdr.
Kære Helen,
Håber sådan du kan hjælpe!
Vores 4.5 mdr lille datter (Får kun flaske) kan kun sove hendes lure i mine arme og jeg vil så gerne lære hende og sove i hendes seng og eller barnevogn men hver gang jeg putter hende Så vågner hun og er umulig at få til og falde i søvn igen. Enten begynder hun og græde meget voldsomt lynhurtigt ellers så vågner hun og ligger og snakker iblandt tid og ender så med og blive overtræt.
Når jeg ruller med barnevognen går der også ekstremt lang tid før hun falder i søvn - hvis hun overhovedet gør, for hun er så nysgerrig og vil se alt..
Så to udfordringer egentligt:
1. Hvordan får jeg hende til og sove til lur i egen seng/ barnevogn
2. Hvordan får jeg hende til og sove mere roligt om natten i egen seng og uden så mange opvågninger?
Hendes rytme er i øjeblikket således, men er åben for nye rutiner!
06:00 Vågner
08:00 Første lur på Ca 1-1.5 time
11:00 Lur nr 2 på ca 40min
13:00 Lur nr 3 på ca 1.5 time
16:00 Lur nr 4 på ca 40min
18:00 Er så træt så bliver puttet her- svært ved og strække den længere.
Herefter vågner hun hver 3. Time og vil have flaske. Hun sover også meget uroligt og vrider sig og vågner af dette. Hun sover ved siden af mig i sengen, da hun græder når hun kommer over i egen seng.
I løbet af hele dagen, får hun flaske hver 3. Time ca 120-170 ml.
Jeg bor i Australien, så vi har pt vinter - snart forår og jeg kan ikke have hende sovende udenfor pga giftige edderkopper osv :)