Brev:
Frisk fyr midt om natten 2
16. juli 2020
Alder:
7 mdr.
Frisk fyr midt om natten 2
Hej igen Helen
Han får mælk ved brystet morgen/formiddag + efter sen lur + ved putning, + ca. midnat, og så når han vågner sen nat som gerne er et sted ml. 3 og 5. Her plejede han at kunne lægges til at sove til ca. 6, men nu er han så frisk i stedet for. Så det er her sen nat at han kan være vågen et par timer. Hvis klokken bliver mere end 5.30 står vi op i stedet for, da hele døgnet ellers skrider hvis han sover alt for længe.
Vi vil forsøge med mere vælling, men hvis der er andre bud er vi lutter øre.
Sandra