Brev:
4 måneder og afvænning af sut
26. maj 2019
Alder:
4 mdr.
4 måneder og afvænning af sut
Hej Helen
Jeg søger råd/hjælp til at afvænne vores søn med sutten.
Udfordringen er når han sover, både om dagen og om natten. Når sutten falder ud begynder han at græde og/eller bliver meget urolig. Han er ikke til at få ro på igen uden sut. Om dagen prøver jeg at trille med barnevognen, ellers er det nus (ned over næsen), shh osv. Intet får ham til at falde til ro. Har prøvet med stofble ved hovedet, bamse og sutteklud. Hvilket heller ikke hjælper.
Hvordan lærer jeg ham at sove uden den sut så vi ikke skal op flere gange om natten for at give ham den. Han har haft den næsten siden han blev født
Med venlig hilsen
Sarah