Brev:
Overgang fra tremmeseng til juniorseng?
23. marts 2019
Alder:
2 år, 3 mdr.
Overgang fra tremmeseng til juniorseng?
Hej Helen
Tak for et fint foredrag i Esbjerg i forgårs!
Det går som sagt rigtig godt med at sove i egen seng på eget værelse, men da Ingrid er begyndt at kravle over tremmesengen, er hun i denne uge skiftet til en juniorseng.
Vi er dog lidt i tvivl om, hvordan vi håndterer at hun går ud af sengen, i puttefasen.
Hvad skal vi gøre og sige når hun er stået ud af sengen om aftenen, og er der forskel på om hun lister ind mod stuen og ind til os, eller om hun går i gang med at lege på værelset?
Mange hilsner
Mor