Brev:
Cirkus kl 22
28. august 2018
Alder:
10 mdr.
Cirkus kl 22
Kære Helen.
Hun er nu lige blevet 10 mdr og har gået og løbet rundt længe. Hun bliver nu puttet kl 19:00 hvor hun bliver ammet, nusset på panden og falder så selv i søvn.
Hun vågner så allerede kl 22, står op i tremmesengen og kalder. Hun bliver ammet og så starter cirkuset. Jeg kan simpelthen ikke få lov til at ligge hende fra mig. Hver gang jeg prøver græder hun, kalder og bliver meget ulykkelig. Det står på med at prøve at ligge hende til ca kl 02.30 hvor hun så bliver ammet igen, da jeg simpelthen ikke kan mere og så er der en lille chance for at hun sover videre til kl 05 hvor hun så vågner og skal puttes igen hvor hun så typisk sover videre til kl 7.
Jeg har prøvet at putte hende i min seng, da jeg slet ikke kan putte hende ned i egen seng, men det virkede kun i 5 dage. Jeg har prøvet at ligge hende hvor jeg stadig holder om hende, større dyne og både ligge helt tæt og hver for sig. At far prøver udløser kun rene skrige ture og ingen ro. Roen finder hun hos mig men kan ikke få lov at ligge hende eller give hende sutten. Hun bliver Max ammet 2 gange om natten.
Hun spiser og drikker meget om dagen. Sover 45 min formiddag og ca 1 time til middag. Hun har aldrig sovet mere og er glad og frisk om dagen. Hun kan heller ikke blive puttet senere end kl 19 da hun så bliver overtræt.
Hun får godnat grød hver aften og får også et bad hver aften, for at tage toppen af rastløsheden i kroppen. Der er ingen tænder på vej og hendes øre er blevet tjekket af både læge og ørelæge flere gange. Der er ingen forskel på hendes søvn om vi har været hjemme eller ude.
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med hende og alle siger at jeg bare skal give hende mere mad om dagen, men det kan jeg simpelthen ikke og når folk ser det hvor meget hun endelig indtager så bliver de overrasket :) Hun har faste spise og putte tider.
Hilsen