Brev:
Om at flytte ind på eget værelse
23. august 2018
Alder:
10 mdr.
Om at flytte ind på eget værelse
Hej Helen
Vores søn på 10 mdr. sover stadig i sin tremmeseng i vores soveværelse, og vi har i noget tid nu snakket om hvornår vi skal prøve at flytte ham ind på eget værelse.
Indtil videre har det mest handlet om at det er let at have ham tæt på, når han er urolig om natten og lige skal have en sut eller en flaske om morgenen. Nu får han dog efterhånden ikke længere tidlig morgen flaske, men kommer af og til over og putter hos os om morgenen.
Vi har også tænkt på om vi med vores sovelyde (snorken, vende os i sengen) kan være med til at vække ham om natten?
MEN vi starter indkøring i dagpleje om ca, 1,5 uge og jeg er i tvivl om det er det rigtige tidspunkt at flytte ham på. Jeg tænker han får brug for ekstra nærvær og bliver nok også mere urolig om natten, når han starter i dagpleje.
Er det bedst at vente? Velvidende at der så nok går noget tid før vi får ham flyttet.
På forhånd tak,
Med venlig hilsen
Mor