Brev:
Vende rytme til mad inden lur
24. maj 2018
Alder:
1 mdr.
Vende rytme til mad inden lur
Kære Helen,
Tak for dit svar ang. refluks.
Du skrev, at det med tiden vil være godt at få vendt vores drengs rytme, så han vågner, leger og så får flaske inden lur, fremfor nu, hvor han får flaske, når han vågner. Det giver rigtig god mening, men hvornår er det hensigtsmæssigt at begynde at arbejde på dette (han er stadigvæk meget lille, snart 5 uger), og hvordan?
Venlig hilsen
En mor