Brev:
Ulykkelig ved skift fra favn til barnevogn
7. juli 2017
Alder:
7 mdr.
Ulykkelig ved skift fra favn til barnevogn
Kære Helen.
Min søn på 7 måneder er begyndt at falde i søvn ved brystet (ikke med brystet i munden, jeg når lige at give ham sutten i stedet for) når han bliver ammet inden sin middagslur.
Jeg lader ham ikke falde helt i søvn inden jeg ligger ham i barnevognen. men han bliver simpelhen så ulykkelig når jeg ligger ham i barnevognen så han er svær at få til at falde til ro igen.
Jeg har prøvet at sidde lidt tid med ham i favnen så han sover helt men han vågner alligevel, og så synes jeg måske heller ikke det er det vi skal arbejde hen mod når han er 7 måneder?
Har du et forslag til hvad jeg kan gøre?
Hilsen