Brev:
Skriger ved aften putningen
10. december 2013
Alder:
11 mdr.
Skriger ved aften putningen
Hej Helen, nu må du på banen igen, så tak fordi du findes !
Eva er begyndt at skrige hver aften hun skal sove, det er så hårdt at være vidne til!
Hun skriger sig selv i søvn.... Vi ligger med hende da hendes seng står op af vores, vi lægger hende ned og holder dynen på hende, hun karter rundt og sprekker dynen af og karter rundt og skriger så højt og græder og lyder som om hun bliver pint !
Det gør så ondt i mit hjerte, at hun skal falde i søvn sådan hver aften.
Hun bliver ikke ammet mere og får rigeligt at spise hun bliver godt stimuleret hele dagen og kommer i aften bad ca 1 time før hun skal sove. Om dagen i vuggestuen sover hun fint i sin barnevogn også når hun bliver passet af farmor og sover i hendes seng om dagen sover hun fint og hurtigt.
Hælp mig med at forstå hvorfor min ellers så fantastisk smilende elskede lille pige har så meget uro ved nat putningen.
Hilsen
en meget meget trist mor