Brev:
Vågner ofte om natten - 9 mdr.
14. november 2011
Alder:
9 mdr.
Vågner ofte om natten - 9 mdr.
Hej Helen :)
Jeg skriver til dig fordi min dejlige søn på nu 9 mdr. ofte ''vågner'' om natten og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, trænger til nogle sammenhængende timers søvn.
Det er ikke fordi han er helt vågen, men jeg hører ham bare han laver den mindste lyd! Nogle gange er det bare en sovelyd og andre gange skal han bare lige have hans sut og så sover han videre..
Jeg har prøvet at bare blive liggende og lytte, men har ofte oplevet at han så vågner helt og så skal jeg bruge en halv til en hel time på at få ham til at sove igen.. Han sover fint fra 20-01 og derefter er det noget værre rod - så jeg enten derinde hver time eller hveranden.
Han sover fint om dagen, dvs. han sover 2 lure på 1½ timer. Han spiser fint i løbet af hele dagen, han får ingen flasker, kun til natten kl 19.30, fordi da han fik flasker spiste sig mæt i dem og ikke rigtig ville have alm. mad :)
Håber du har et godt råd til flere sammenhængende timers søvn :)
Med venlig hilsen
Cathrine
Ps. tak for en go brevkasse :)