Brev:
Sovevaner og behov
18. januar 2011
Alder:
11 mdr.
Sovevaner og behov
Hej Helen.
Sune er 11 måneder og er startet i vuggestue her i januar. Hans rutiner er dermed ved at ændre sig.
Han sover fra 19.30/20.00 til 6.00/7.00
I løbet af dagen sover han oftest kun en lur. Ca fra 11.30-14.30. han bliver oftest vækket.
Skal han have lov til sove til han selv vågner?
Sune kan sove 3-4 timer i træk ved hans middags lur.
Hilsen Line