Brev:
Sovevaner - 13 mdr.
6. januar 2011
Alder:
13 mdr.
Sovevaner - 13 mdr.
Hej Helen
Så skal lillemanden ud af vores seng :-)
Efter en sygeperiode i september, har vores søn på 13 måneder indtaget vores seng. Han puttes i vores seng og ligger der hele natten, hvor han roder rundt, så en af os ofte må fortrænge til sofaen. Vi ved det har været et sidespor, men har ikke haft energi til at tage nattekampen, men nu skal jeg snart starte på arbejde og normale tilstande er velkomne.
Nu trænger vi bare til gode råd. Jeg har din bog, men trænger til helt konkrete tiltag jeg kan gøre mig.
Hans seng står stadig i vores soveværelse, og vi har nu og de næste måneder ikke mulighed for at rykke ham på eget værelse.
Han startede i vuggestue for 2 måneder siden og det går godt.
vi har prøvet halvhjertet en enkelt gang eller to, men har hurtigt opgivet, og tænkt at det var bedst at tage kampen når vi virkelige var parate, og det er vi nu. Det skal siges at vi selvfølgelig også har nydt at have ham hos os, men nu fylder han altså for meget :-)
Vi håber du har nogle gode råd
Venlig hilsen
M