Brev:
Udfordringer med at smide bleen - overvejelser
19. oktober 2020
Alder:
2 år, 5 mdr.
Udfordringer med at smide bleen - overvejelser
Hej Helen,
Vi har tænkt meget over dit svar og det har helt klart givet os mere ro i maven at have dine tanker med på vejen.
Vi har snakket med vores søn om det, men han ønsker stadig ikke at have bleen på. Jeg har lidt svært ved at vurderer hvor jeg skal sætte grænsen og sige at det skal han eller om det mere er hans valg at få den på.
Han er også blevet tilbudt den i vuggestuen og takket nej.
Hjemme sover han stadig uden og vi har ingen uheld haft hele weekenden.
Mit spørgsmål er, synes du det er hans eget valg om han vil have ble på eller er det vores valg at han skal?
Med venlig hilsen
Kris