Brev:
Stimulering og udvikling af en 25-mdr.
7. oktober 2021
Alder:
2 år, 1 mdr.
Stimulering og udvikling af en 25-mdr.
Hej!
Jeg skriver til dig mhp. hjælp til hvordan man, igennem leg el. aktiviteter, bedst kan stimulere sit barn ift. især motorik og sprog?
Jeg er bekendt med at dette gøres godt ved alment nærvær (tid, opmærksomhed og omsorg), samt igennem simulationslege om hverdagens situationer, oplæsning af bøger, tale med barnet mm., men kunne godt tænke mig lidt ekstra viden ift. nyere og eftertestede metoder og teknikker (Eks. at lære hende omkring social interaktion og hvordan man takler uoverensstemmelser med andre personer).
Er du bekendt med nogle mulige teknikker, overvejelser ift. valg af aktiviteter/lege el. evt. litteratur, som kan give indsigt i "smart og sjov stimulation" af sit barn?
Med venlig hilsen
J