Brev:
Når en 3årig slår
16. januar 2019
Alder:
2 år, 10 mdr.
Når en 3årig slår
Hej igen.
Tak for dit svar, mange af tingene ved vi godt men nogle gange skal man lige mindes om dem :)
Jeg kunne godt bruge noget lidt konkret på hvad vi gør når han slår? Hvordan takler vi det bedst? Vi har prøvet alt muligt men kan altså ikke finde ud af hvad vi skal gøre!
Vi synes jo bestemt ikke at det er okay, men vi er selvfølgelig "glade" for at det indtil videre har været rettet mod os og ikke andre. Men på det sidste har han også i sjældne tilfælde rettet det mod andre børn, hvis han føler sig uretfærdigt behandlet. Han har det også med at råbe børn helt op i hovedet hvis han bliver sur på dem, og de bliver virkelig så bange! Hvad gør vi?
Med venlig hilsen
en mor