Brev:
Min søn spiser lidt
26. juli 2017
Alder:
3 mdr.
Min søn spiser lidt
Hejsa.
Jeg har et problem med min 3 måneder gamle søn. Han havde en god periode hvor han spiste 150-180 ml hver gang han fik flaske og drak det hele. Men lige pludselig begyndte han at spise meget lidt af gangen, og blev urolig hvis man tilbød ham flasken et par gange for at se om han vil spise mere. Dette går også ud over hans søvn, da han så Ikke sover så længe af gangen og han har i forvejen svært ved at falde i søvn af sig selv. Man skal vugge ham i søvne.
Mit spørgsmål er hvordan jeg får ham til at spise mere af gangen og samtidig hvordan jeg får en struktureret hverdag med ham? For lige nu går dagen med at prøve at få ham til at sove og spise.
Venlig Hilsen
Sandra