Brev:
Gravid uge 8 - og tørst
20. juni 2022
Alder:
0 mdr.
Gravid uge 8 - og tørst
Hej Helen,
Hvor er graviditeter dog forskellige. Jeg har i denne graviditet nogle helt andre gener end sidst.
Jeg har derfor et spørgsmål. Hvornår kan man som gravid udvikle sukkersyge, som er graviditets betinget?
Jeg blev testet under sidste graviditet da nært familie medlem har type 2, men jeg havde ikke noget der.
Ved slet heller ikke om jeg har det nu, men jeg er seriøst tørstig hele tiden. Kan ikke gå uden for en dør uden vand og glemmer jeg det er det forfærdeligt for er SÅ tør i halsen på ingen tid. Af samme årsag tisser jeg ret meget.
Er bare nysgerrig om det blot er en gene eller om det måske kan være sukkersyge der er under opsejling?
Hilsener herfra