Brev:
Ægløsningstest
2. marts 2022
Alder:
0 mdr.
Ægløsningstest
Hej Helen.
Kan man have æggeløsning, selvom æggeløsningtesten viser negativ?
Jeg har nu testet og testet 2-3 gange om dagen uden held, morgen, middag og aften. I følge min app, skulle jeg for 14 dage siden have æggeløsning og rigtig nok samme aften får jeg svage smerter og udflåd der ligner æggehvide som kan trækkes ud i tråde.
Testene op til og efter har alle være negative (det skal siges at jeg har testet hver dag siden mens sluttede).
Håber du kan hjælpe.
Venlig hilsen
Den nervøse