Brev:
Tør næse
5. januar 2022
Alder:
4 mdr.
Tør næse
Hej Helen
Jeg tror, min baby på snart 5 måneder har en tør næse.
Jeg har prøvet at dråbe saltvand ind i hendes næse i flere dage nu. Og har brugt næsesugeren i går og i dag, uden meget succes. Hun blev bare meget meget ked af det.
Jeg har også købt en luftfugter nu. Min næse er også konstant tør efter jeg fødte. Så tænker det må være noget med luften i huset at gøre.
Men hvad kan jeg gøre nu for at hjælpe hende hurtigt? Hun har nemlig haft besvær ned af spise de sidste flere dage.
Jeg tænker, kan jeg tage små stykker af vat, rulle dem, dyppe dem i olie og så fugtiggøre hendes næseborene med dem? Hvilken olie ville være ok for baby så?
Jeg har flere forskellige olie i huset, bl.a. mandel, jojobba og argan olie.
Tak.