Brev:
Negleklipning
17. september 2004
Alder:
0 mdr.
Negleklipning
Hej
Hvornår må man klippe sit barns negle? Jeg synes min søns negle virker hårde og jeg kan ikke bare nulre dem af, som de sagde på hospitalet. Han får også kradsemærker på kinderne.
På forhånd tak for svar.