Brev:
Passes af bedsteforældre i eget hjem / og flytning
20. maj 2021
Alder:
10 mdr.
Passes af bedsteforældre i eget hjem / og flytning
Hej Helen
Hvordan fungere det for små børn at være væk fra deres mor og far. Pigerne er 10måneder snart. Og vi tænker at pigernes bedstemødre, som de ser mange gange ugentligt, skal passes lidt i løbet af dagen op til en flytning hvor far og jeg gerne lige vil give den en skalde.
Kan de give en reaktion at vi er væk fra dem i løbet af dagen (er de jo ikke vandt til)? Noget vi skal være opmærksomme på? Og hvordan fungerer det generelt bedst for børn i den aldre at blive passet?
Og når vi så flytter ind i vores nye hjem, kan man tage nogle tiltag der gør overgange bedst for ungerne.
De er jo lige nu i en fase hvor de er meget opmærksomme, og godt er klar over når vi er nye steder.
Med venlig hilsen
Ella og Nora’s forældre