Væk fra min datter i 4 dage?

9. juli 2018

Alder:
20 mdr.

Væk fra min datter i 4 dage?

Hej Helen.

Jeg er blevet inviteret til ”voksen” bryllup i udlandet til slut september. Min datter vil da være 20 mdr.

Jeg vil gerne deltage men har som enlig ikke mulighed for at lade hende være hos far eller penge til at få min datter med, hvis hun skal passes af en sitter eller andet. Jeg har tænkt at skulle være væk fra torsdag tidlig morgen til søndag tidlig aften (ca. kl. 18.00).
Kan jeg det? ...

Annonce

... Uden at det er svigt for hende. Min mor vil kunne passe hende. Og hun er i VS to af dagene som normalt. Tænker også at tage tidlig fri om mandagen når jeg kommer hjem så vi kan hygge sammen.

Jeg har ikke tidligere være væk fra hende og tror det ville være godt for mor at få et lille pusterum med voksensnak og at kunne få sovet. (Har pt. ikke sovet i halvandet år).

Men er det ok for hende?

Kærlig hilsen
M

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

7. marts 2024 | Renlighed | 23 mdr.

Tisse på potte

Kære Helen Først og fremmest igen tak for dit svar angående lur og...

5. februar 2024 | Sovevaner | 22 mdr.

Rutiner og weekend, del 2 - Lur

Kære Helen Tak for dit svar på mit forrige brev. Det er rigtig godt at...

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

15. januar 2024 | Opdragelse | 21 mdr.

Rutiner og weekend

Kære Helen Tak for dit svar og gode råd angående mad og svingende appetit....

Annonce

Viden om børn:

Frysning af babymad

Du kan fryse grøntsagsmos, frugt- og bærmos ned i mindre portioner. Rens grøntsager og frugter grundigt, kog sammen med lidt vand i en tykbundet gryde, blend med kogevandet og frys ned.

Mosen bør kommes i små bægre, der er beregnet til frysning af babymad og som er fri for skadelige stoffer.

Når grøntsags- eller frugtmosen skal bruges, bør den optøs direkte i gryden. Derved bevares vitaminer og mineraler bedst.

Grøntsagsmos kan du med fordel fryse...

Læs mere i Babylex

Fødsel

En graviditet varer normalt 40 uger, men naturen er ikke altid sådan, og nogle gange går fødslen igang før, andre gange senere. Føder du mellem uge 37+0 og 41+6 siger man, at du har født til tiden.

Mange kvinder oplever plukveer i graviditeten. Det er sammentræninger af musklerne i livmoderen, og det er måden, at livmoderen forbereder sig til fødslen på. I starten er disse sammetræninger uregelmæssige, men i takt med at fødslen nærmer sig, bliver sammentrækningerne mere...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak for dine svar, der altid er en STOR hjælp.

Tak fordi du er der, det er dejligt at kunne skrive til dig!

Fra Karina, mor til dreng på 5 mdr.