Brev:
Væk fra min datter i 4 dage?
9. juli 2018
Alder:
20 mdr.
Væk fra min datter i 4 dage?
Hej Helen.
Jeg er blevet inviteret til ”voksen” bryllup i udlandet til slut september. Min datter vil da være 20 mdr.
Jeg vil gerne deltage men har som enlig ikke mulighed for at lade hende være hos far eller penge til at få min datter med, hvis hun skal passes af en sitter eller andet. Jeg har tænkt at skulle være væk fra torsdag tidlig morgen til søndag tidlig aften (ca. kl. 18.00).
Kan jeg det? Uden at det er svigt for hende. Min mor vil kunne passe hende. Og hun er i VS to af dagene som normalt. Tænker også at tage tidlig fri om mandagen når jeg kommer hjem så vi kan hygge sammen.
Jeg har ikke tidligere være væk fra hende og tror det ville være godt for mor at få et lille pusterum med voksensnak og at kunne få sovet. (Har pt. ikke sovet i halvandet år).
Men er det ok for hende?
Kærlig hilsen
M