Brev:
Amning, dagpleje, væske og søvn
6. oktober 2020
Alder:
8 mdr.
Amning, dagpleje, væske og søvn
Kære Helen.
Jeg indleder lige med en beskrivelse af vores rytme.
De fleste af vores dage ser sådan ud på nuværende tidspunkt
07.30 opvågning: ca. med amning. (Denne vil jeg gerne holde fast i)
08.15 morgenmad øllebrød tilbyder vand
09.45 ammes til lur
10.00 - 11.30 lur
11.30 ammes
12.15 frokost Ca. En skive Bondebrød uden kant med pålæg tilbydes vand ofte vi han gerne kort ammes efter igen
13.30 frugt snacks
14.00 (ind i mellem en amning)
14.30 ammes til lur
14.45-16.30 lur
16.30 ammes
17.45 aftensmad tilbydes vand
19.00 ammes
19.45 natflaske med 120 ml
20.15 godnat ammes (denne vil jeg gerne holde fast i)
Herefter har vi alt mellem 3-6 amninger. Første opvågning mellem 23-02 og derefter 1-2 times mellemrum.
Inden vi starte på grød, kunne vi have nætter med 1-2 opvågner og sove op til 8 timer i træk.
Nu mine spørgsmål så bare
Hvor meget MME skal han have i dagpleje (Skal starte i næste uge)?
Har du måske et forslag til en rytme?
Hvordan kommer jeg ned på 2-3 amninger i døgn?
Har du et forslag til hvordan jeg få mere natte søvn igen?
Hvor meget vand skal han have på et døgn?
Theos vægt: 8,4 kg
Jeg er alene, så har ingen der kan aflaste og jeg er ved at være meget træt
Med venlig hilsen
Christina