Brev:
Stop af mælkeproduktion
26. juli 2004
Alder:
1 mdr.
Stop af mælkeproduktion
Hej
Jeg har af lægen fået nogle piller "Bromergon" 2,5 mg. for at stoppe min mælkeproduktion. Fik en slem omgang mælkefeber og da vores dreng kun fik udmalket modermælk suppleret med erstatning valgte vi at få stoppet min mælkeproduktion, da det var et rent h....., da feberen var værst.
Mit spørgsmål er hvor hurtigt stopper mælken med at løbe til?
Jeg skal tage pillerne i 14 dage, men da de er meget sløvende og jeg besvimede den anden nat, er vi ikke helt trygge ved at jeg tager dem, når jeg er alene med Kasper hele dagen.
Jeg har en elektrisk malkemaskine. Allerede nu kommer der væsentligt mindre mælk ud (3. dag på piller). Når jeg har malket ud er det ligesom det kribler og krabler inde i brysterne. Er det et tegn på at det er ved at stoppe? (har ikke mærket det før nu).
Jeg malker ud til "strålerne" ikke kommer mere. Er dette korrekt ?
Håber at høre fra dig snarest
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen Sanne